Голова ДФСУ про «Електронний кабінет платника»

17:11:2016 г.

Державна фіскальна служба постійно вдосконалює систему адміністрування податків. Про це повідомив Голова державної фіскальної служби України Роман Насіров, презентуючи оновлений сервіс «Електронний кабінет платника» в прес-центі ДФС.

«Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП) розпочав роботу з лютого 2016 року. На даний момент послугами кабінету скористалося 4,2 мільйона осіб. Сервіс надає можливість платнику безкоштовно працювати в ЕКП в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Тобто, платник може працювати дистанційно, не відвідуючи центри обслуговування, а це значна економія часу та мінімізація корупційної складової», - зазначив Роман Насіров. 

Функціональні частини Електронного кабінету платника: відкрита  (загальнодоступна) – вхід без ідентифікації користувача та приватна частина (особистий кабінет) – вхід за допомогою електронного цифрового підпису.

Нещодавно запроваджено новий сервіс у тестовому режимі - «Довідка про відсутність заборгованості». Сервіс «Довідка про відсутність заборгованості» в «Електронному кабінеті платника» надає можливість:  платникам – подавати заяви та отримувати довідки; органам ДФС – підтверджувати відсутність заборгованостей довідкою; третім особам – переглядати видані платникам довідки.

Також впроваджуються ініціативи, які передбачають: 

  • подання заяв на видачу ліцензій; реєстр заяв на відшкодування ПДВ; 
  • видачу всіх довідок, витягів в електронному вигляді; 
  • формування  та направлення електронних звернень громадян; 
  • запис на особистий прийом; 
  • створення функціоналу для обміну інформацією з ЦОВВ, правоохоронними органами; 
  • впровадження митної складової.

Прес-служба Державної фіскальної служби України

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

 
 

Rambler's Top100