Процедура реєстрації РРО

09:07:2019 г.

ДФС у м. Києві нагадує, що реєстрація РРО здійснюється на підставі однієї заяви, без додатків.

Суттєве спрощення процедури реєстрації РРО стало можливим за рахунок запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів фіскальної служби, що прямо передбачено наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. №547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» зі змінами.

Заява подасться через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

В меню «Введення звітності» необхідно обрати потрібну форму заяви заповнити її, підписати та надіслати.

Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви. Інформація про результати розгляду заяви надсилається в електронному вигляді у другій квитанції. Переглянути відправлену заяву можна у вкладці «Вхідні/вихідні документи».

До початку реєстрації РРО, необхідно надіслати (подати) до контролюючого органу Повідомлення про об’єкти оподаткування за формою №20-ОПП, у якому надати інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО. Зазначене Повідомлення також можна подати через приватну частину Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису.

Інформацію про реєстри екземплярів РРО та реєстри ЦСО можна переглянути в Електронному кабінеті у розділі «Реєстри».

 

 
 
 

Rambler's Top100