Запит про отримання витягу з реєстру єдинників: нюанси отримання

16:12:2019 г.

Відповідно до п. 299.1 ст. 299 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

Пунктом 299.9 ст. 299 ПКУ визначено, що за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку (далі – витяг). Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

Форми запиту про отримання витягу (далі – запит) та витягу затверджені наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 №308.

Формою запиту передбачено відмітку платником податків щодо способу отримання витягу: безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.

Згідно з абзацом першим п. 148 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55, усі документи, що надходять до установи, приймаються централізовано службою діловодства.

Відмітка про надходження паперового документа до установи проставляється від руки або за допомогою штампа, автоматичного нумератора чи штрих-коду на лицьовому полі у правому кутку нижнього поля першого аркуша оригіналу документа. Елементами зазначеного реквізиту є скорочене найменування установи – одержувача документа, реєстраційний індекс, дата (при потребі година і хвилини) надходження документа (абзац перший п. 78 Інструкції №55).

ПКУ не містить обмежень щодо направлення фізичною особою-підприємцем – платником єдиного податку запиту поштою.

Датою подання такого запиту вважається дата його надходження до органу ДПС, яка проставляється на першому аркуші оригіналу документа.

При поданні запиту поштою витяг отримується безпосередньо в контролюючому органі за податковою адресою.

ГУ ДПС у Тернопільській області