Зміни у порядку отримання алкогольно-тютюнових ліцензій для торгівлі вроздріб |
30:03:2017 г. | |
ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у м. Києві повідомляє, що Державна фіскальна служба України наказом від 28.02.2017 року №150 (далі – Наказ №150) внесла зміни до наказу ДФС України від 24.10.2014 року №213, яким затверджені Рекомендації щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – Рекомендації). Рекомендації розроблені відповідно до статті 15 Закону України від 19.12.1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» та визначають механізм приймання документів і видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Так, відповідно до наказу №150 у заявах про видачу ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах Державної фіскальної служби.
Рішення про відмову у видачі ліцензії приймається у порядку, визначеному чинним законодавством, при: Платники податків, зареєстровані на територіях відповідних адміністративно-територіальних одиниць, мають можливість отримати у Центрах обслуговування платників адміністративні послуги у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у м. Києві
|
|
|
|