Почему своевременно не приходит 2-я квитанция по ЕСВ отчету

17:08:2017 г.

Чому не приходять своєчасно квитанції № 2 про подання звіту з Єдиного соціального внеску?

Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905 (далі – Порядок № 435).

Відповідно до п. 1 розд. ІІ Порядку № 435 звітність щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) до фіскальних органів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік у фіскальних органах в один із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації ЕЦП відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством (у разі подання електронного звіту він надсилається не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає граничний строк подання звіту, передбачений Законом України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464);
  • на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;
  • на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти;
  • надсилання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення за умови, що у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти.

Одночасно, відомості зі Звітів страхувальників передаються до Пенсійного фонду України згідно Порядку обміну інформацією між Міністерством доходів і зборів України, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого наказом Міндоходів від 19.09.2013 № 494, зареєстрованим в Мінюсті 09.10.2013 за № 1733/24265.

Підтвердженням поданої звітності є квитанція № 1 та квитанція № 2.

Квитанція № 1 свідчить про те, що Звіт страхувальника успішно прийнято для подальшого опрацювання. Також, зазначена квитанція містить інформацію, що за результатами приймання та обробки електронного Звіту в Пенсійному фонді України буде сформовано другу квитанцію, що буде надіслана на електронну адресу, з якої було відправлено Звіт.

Квитанція № 2 містить інформацію про результат обробки Звіту і повідомляє про внесення чи невнесення відомостей зі звітності страхувальника до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Реєстр застрахованих осіб).

Таким чином квитанція № 2 свідчить лише про те, що дані зі звіту завантажено до Реєстру застрахованих осіб, ведення якого покладено на Пенсійний фонд України відповідно до п. 1 частини першої ст. 12 прим. 1 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями.

Враховуючи зазначене, надання роз’яснень щодо квитанції № 2 належить до компетенції органів Пенсійного фонду України.

Нагадаємо, що в започаткованій на офіційній сторінці ДФС у м. Києві у facebook рубриці «ПЛАТНИКІВ ЦІКАВИТЬ» публікуються відповіді на актуальні питання платників у сфері оподаткування. Щоб задати власне, питання достатньо перейти за посиланням: https://steserpet.typeform.com/to/UJleTS

Головне управління ДФС у м. Києві звертає увагу, що вказана відповідь не є офіційною консультацією, а слугує інформаційною допомогою для платників податків. Щоб отримати індивідуальну податкову консультацію, радимо звернутись з офіційним письмовим зверненням до ГУ ДФС у м. Києві.

ДФС у м. Києві

 

 
 
 

Rambler's Top100