Какая предусмотрена ответственность за несвоевременный возврат Свидетельства плательщика НДС

04:07:2012 г.

Чи передбачена відповідальність за несвоєчасне повернення свідоцтва платника ПДВ до податкового органу при анулюванні реєстрації платника ПДВ?

Відповідь: Відповідно до пп. 5.3.1 п.5.3 р.V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011 №1394, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.11.2011 за №1369/20107 (далі – Положення №1394), для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до податкового органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ (додаток 5 до Положення №1394).
Разом із поданням такої заяви платник ПДВ зобов’язаний повернути податковому органу Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (далі – Свідоцтво) та всі засвідчені копії Свідоцтва. Якщо такі додатки відсутні, то податковий орган не приймає до розгляду  Заяву Про Анулювання  реєстрації.
Тобто, у разі якщо платником податку разом із поданням заяви про анулювання його реєстрації як платника ПДВ не повернуто податковому органу Свідоцтво та всі його засвідчені копії, то така заява про анулювання його реєстрації як платника ПДВ Податковим органом до розгляду не приймається.
Якщо анулювання реєстрації здійснюється за ініціативою податкового органу, платник податку зобов’язаний повернути податковому органу Свідоцтво та всі засвідчені копії Свідоцтва разом із супровідним листом протягом 20 календарних днів від дня прийняття рішення про анулювання (пп.5.5.5 п.5.5 р.V Положення  №1394).
При цьому, відповідальність у разі порушення платником податку термінів повернення податковому органу Свідоцтва та всіх засвідчених копій Свідоцтва чинним законодавством не передбачена.

ДПІ у Печерському районі м. Києва

 

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить