Главная arrow НДС arrow Оновлено механізм обробки запитів щодо отримання відомостей з ЄРПН з однаковими відмітками

Оновлено механізм обробки запитів щодо отримання відомостей з ЄРПН з однаковими відмітками

25:01:2019 г.

Звертаємо увагу наших користувачів, що у разі надсилання протягом доби двох і більше запитів щодо отримання відомостей з ЄРПН J(F)1300105 (далі – Запит) за параметром «за дату» з однаковими відмітками формується квитанція наступного змісту: 

«Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту)
електронного документа звітності суб'єктів господарювання,
затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 -
сьогодні, у 10:41:15, від Вас уже отримано такий же самий запит
з іменем файлу '….XML'.
Дозволяється в одну добу відправляти один запит до ЄРПН на певну
 дату.».

Важливо! Запит за параметром «За списком» не має обмежень щодо кількості витягів протягом доби.
Механізм обробки Запитів наступний: контролюється дата, на яку запитується інформація (це дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН, яку вказують в полі «за дату») та варіанти заповнення відміток в Запиті (наприклад, комбінації відміток: «видані», «отримані»):

ERPN.jpg

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Якщо у надісланому Запиті буде змінено хоч одна з відміток, наприклад, не вказано позначка «видані» або «отримані» ПН/РК, або до існуючих додано нові відмітки, наприклад: «Імпорт документів з квитанцією», «інформація лише по філії (структурного підрозділу) продавця (постачальника) №, …» тощо, то відомості будуть надіслано платнику, незважаючи на те, що Запит надсилався протягом доби.

Отже, протягом доби дозволяється відправляти один Запит за параметром «за дату» з аналогічними відмітками. У разі направлення протягом доби більше одного Запиту з однаковими відмітками він не буде прийнятий.

Водночас такий Запит (з ідентичними відмітками) можна надіслати на наступний день.

Тобто, якщо відповідно до Запиту в базі ПО M.E.Doc не були імпортовані всі необхідні ПН/РК, зареєстровані на певну дату, то можливість імпортувати відсутні ПН/РК залишається у платника на наступний день.

Це пов’язано з механізмом обробки Запитів відповідно до вимог ДФС, яким обмежено кількість витягів, що може отримати платник на Запит, сформований «за дату» реєстрації ПН/РК в ЄРПН протягом дня.

 
 
 
 

Rambler's Top100