Главная arrow НДС arrow Заполнение Реестра при жалобе на поставщика

Заполнение Реестра при жалобе на поставщика

13:07:2012 г.

Запитання: Яким чином нам необхідно  заповнити графи 1 – 4 р.II реєстру виданих та отриманих податкових накладних у разі подання заяви зі скаргою на постачальника товарів?

Відповідь: Згідно з п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) у разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
     Відповідно до п.10 Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.10 №1002 (далі – Порядок №1002), у розділі II реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі – Реєстр) відображаються отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), ВМД, а також інші подібні документи (згідно з п.201.10 та п. 201.11 ст.201 ПКУ).
     Особливості заповнення деяких граф розділу II Реєстру передбачені п.11 Порядку №1002,зокрема:
     у графі 1 проставляється номер запису документа, який засвідчує факт придбання товарів. Указаний номер запису переноситься на зазначений документ. у графі 2 вказується дата отримання товарного чеку або іншого розрахункового документу, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг;  у графі 3 зазначається дата виникнення податкових зобов’язань у продавця; у графу 4 переноситься відповідний номер підтвердного документу, тобто, номер товарного чеку або іншого розрахункового документу або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

ДПІ у Печерському районі м. Києва

 

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить