Автоматизація малого та середнього бізнесу: яка вигода для підприємця?!

02:04:2021 г.

Інформація надана на правах реклами

04042021_11.jpg

 На сьогодні, в столітті сучасних технологій, опція «повна автоматизація бізнесу» вже давно не новинка, а перш за все — потреба, важливий і вигідний крок вас як підприємця.

Сучасні спеціалізовані програмні рішення допоможуть у рази прискорити роботу вашого підприємства, та, якою б сферою діяльності ви б не займалися, підвищать ефективність вашого підприємства, максимально виключаючи людський фактор (тобто системні людські помилки), підвищать продуктивність співробітників вашої компанії, і, що найважливіше, — в найближчій перспективі істотно збільшать ваш ПРИБУТОК!

Завдяки програмному рішенню для малого та середнього бізнесу «Магнат-Трейд» ви відразу ж зможете контролювати діяльність вашої компанії на будь-якому етапі бізнес-кроків, аналізувати її і оперативно приймати управлінські рішення на будь-якій стадії бізнесу.

ВИГОДИ «автоматизації бізнесу» очевидні з першого дня:

1) автоматичний збір даних:

  • дані уніфіковані, очищені від дублів і нормалізовані для оброблення й аналізу;
  • дані надійно зберігаються, і, завдяки готовим до звітів фільтрам доступні за будь-який період та у будь-якому розрізі;
  • дані з програмного забезпечення досить складно непомітно вкрасти або скомпрометувати, тому що «МініСофт Комерція Торгівля» — це ще й важливий інфраструктурний елемент інформаційної безпеки;

2) ефективне управління бізнесом:

  • якщо ваше програмне забезпечення вміє автоматизувати процеси, вважайте, що ви зірвали джекпот і вам залишається лише розібратися в процесах і, разом з «Магнат-Трейдом», приступити до поступової автоматизації. Дивитися на свою компанію «з боку» — це дуже круто, навіть якщо ви дивитеся лише у «МініСофт Комерція Торгівля»;

3) ефективна робота бухгалтерії:

  • повна автоматизація процесу документообігу та контролю за товарообігом;
  • докладні та інформативні звіти;
  • автоматичне отримання інформації з продажу за минулий день;

4) ефективна робота співробітників:

  • контроль часу початку і завершення роботи каси;
  • правильно виставлені цінники;
  • правильне переміщення товарів між точками продажу;
  • швидке приймання товару, інвентаризація та інші види торгового обліку;
  • швидкість обслуговування клієнтів;
  • правильна передпродажна підготовка продукції: застосовується система етикетування товарів, в яку введені дані про реалізовану продукцію;
  • сканування товару на касі: на касі встановлюється сканер штрих-кодів, який визначає вартість «пробитого» продукту. Касиру не потрібно власноруч вводити ціни та згадувати, скільки коштує той чи інший товар. В результаті зменшується число помилок, зростає швидкість обслуговування покупців;
  • визначення вартості продукту: в торговому залі встановлюються портативні сканери ціни, за допомогою яких покупці можуть самі за штрих-кодом дізнатися, скільки коштує вибраний продукт. Таким чином, продавець не буде відволікатися на питання покупців про ціну, що добре позначиться на його продуктивності;
  • ведення клієнтської бази;
  • дисконтна система;
  • будь-яка форма оплати: готівка, банківська карта, часткова оплата бонусами або поділ чека;

5) для підприємця:

  • забезпечення чіткого і прозорого обліку на підприємстві;
  • повний контроль усього робочого циклу;
  • потужна аналітика для прийняття рішень;
  • оцінка співробітників з огляду на їхню реальну роботу: звіти щодо продавців, котрі допоможуть відстежити ефективність;
  • простий доступ до будь-якої оперативної інформації;
  • формування підсумкової прибутковості підприємства;
  • можливість детального аналізу окремого місяця/дня/чека тощо;
  • отримання зручних звітів про стан підприємства, виручку, націнку, прибуток;
  • повний контроль за персоналом, в тому числі візуальний;
  • можливість контролю за ситуацією на підприємстві за будь-який період часу;
  • фінансовий облік, здійснення виплат;
  • облік обладнання і матеріальних цінностей;
  • ведення заробітних плат;
  • облік робочого часу персоналу;

6) для виробництва та складу:

  • реальний контроль ресурсів;
  • контроль переміщення товарів, списання, асортимент; оцінка актуальності товару і попит на нього, а це — мінімізація двох найбільш «страшних бід» компанії, що є на складі: розкрадання і затоварення;
  • ведення довідників постачальників, номенклатури та прасів, що допоможе максимально швидко та коректно розраховувати собівартість і вартість продукції.

Керуйте своїм магазином разом з «МініСофт Комерція» вже зараз!

МініСофт Комерція — сучасна, вигідна, мобільна й оптимальна система автоматизації для будь-якого роздрібного магазину, ресторану, кафе, кав’ярні, стрітфуду, фастфуду, кіоску, оптового складу, автомийки.

Вже зараз в «Магнат-Трейд» ви можете «обкатати» пробну версію без обмежень щодо функціоналу протягом 14 днів, щоб протестувати її та відразу відчути переваги роботи у вашому бізнесі.

«МініСофт Комерцію» ви можете також взяти / підключити «в оренду» в «Магнат-Трейд» на зручний для вас бізнес-період вже зараз!

«МініСофт Комерція» від «Магнат-Трейд» злагоджено працює з касовими апаратами, зі сканерами штрих-кодів, вагами, принтерами для друку чеків і штрих-кодів, фіксальними реєстраторами. Крім того, в магазині «Магнат-Трейд» ви можете придбати будь-який витратний матеріал: етикетки для друку, термоетикетки, чекові стрічки від 2,5 грн.

Фахівці з сервісного центру «Магнат-Трейд» готові надати послугу оперативного друку етикеток для маркування та стикерування будь-якого вашого товару, а інженери-сервісники готові допомогти з якісним ремонтом будь-якого торгового обладнання.

Телефонуйте та заїжджайте в «Магнат-Трейд» вже зараз:

вул. Киргизька, 19, м. Харків,

(057) 721-01-41;  (057) 721-04-44;
(068) 591-03-97; (095) 120-90-86;  (099) 764-31-23

magnat-trade.com.ua

04042021_22.jpg