Для звірки щодо нарахування майнових податків (плати за землю та податку на нерухоме майно) використовуйте сервіс «Листування з ДПС» Електронного кабінету

26:04:2021 г.

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що електронні сервіси розроблені податковою службою, дають змогу суб’єктам господарювання виконувати всі необхідні функції без безпосереднього звернення до контролюючого органу. Найбільш затребуваним та актуальним електронним сервісом є «Електронний кабінет платника», який дозволяє сформувати і подати звітність до ДПС, отримати потрібну довідку або необхідну інформацію .

Електронний формат взаємодії з контролюючими органами не лише економить час платникам податків, а й вберігає їх від загрози отримати небезпечну інфекцію в період поширення коронавірусної хвороби.

З метою убезпечення від загрози отримати інфекцію та для економії власного часу, рекомендуємо платникам використовувати можливості «Електронного кабінету платника», вхід до якого здійснюється за адресою: http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Так, приватна частина Електронного кабінету включає наступні сервіси:

Сервіс «Листування з ДПС» - надає можливість електронного листування користувача з органами ДПС (створення та направлення платником листів до органу ДПС у довільній формі). Меню «Листування з ДПС» дає можливість подати до відповідного органу ДПС заяву, звернення, скаргу, пропозицію, тощо, а також пакет документів, необхідний для проведення звірки з податковим органом щодо нарахування майнових податків: плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів:

регіон в якому знаходиться орган ДПС;

орган ДПС, до якого відправляється лист;

тип документа;

тематика звернення;

короткий зміст листа;

сканований документ, який необхідно завантажити (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 2 МБ)

Зберегти проект листа можна натиснувши кнопку Зберегти»:

Листування

Збережену чернетку можна підписати та надіслати до органу ДПС в меню Вхідні/вихідні документи у вкладці Відправлені документи, натиснувши кнопки Підписати та Відправити:

Підпис та надсилання

На протязі одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці Вхідні документи режиму Вхідні/вихідні документи.

ГУ ДПС у Київській області