Нужно ли ФЛП-работодателю вести табель учета рабочего времени

06:04:2017 г.
Підприємець, платник єдиного податку (2 група), використовує працю одного найманого працівника, вид діяльності – роздрібна торгівля. Чи є обов’язковим в даному випадку складання табеля обліку робочого часу?

Відповідно до статті 30 Закону України “Про оплату праці” роботодавець зобов’язаний забезпечити достовірний облік виконуваної працівником роботи і бухгалтерський облік витрат на оплату праці у встановленому порядку. Для забезпечення достовірного обліку використовуються табелі обліку робочого часу. Таким чином, кожен роботодавець (юридична або фізична особа, яка використовує найману працю) має забезпечити облік робочого часу в письмовому вигляді за допомогою табелю обліку робочого часу.

Держпраці