Уряд розширив пілотний проект із запровадження нової процедури надання адміністративних послуг на 4 регіони

18:09:2014 г.

«Сьогодні Уряд підтримав нашу пропозицію щодо розширення пілотного проекту з надання адмінпослуг за новою системою на чотири регіони. Ми маємо амбітний план до кінця року запровадити електронну систему спрощеного прийняття документів в центрах адмінпослуг у Вінницькій, Чернігівській, Львівській та Дніпропетровській областях», - зазначив очільник Мін’юсту.
Він також повідомив, що вже з наступного року система надання послуг нового зразка з’явиться по всій Україні.

«За результатами роботи цих областей до кінця року ми прийматимемо рішення про подальше розширення проекту. Я переконаний, що з наступного року вся Україна перейде на спрощену процедуру надання публічних сервісів», - наголосив Павло Петренко.

За його словами, новий принцип надання адмінпослуг передбачає, що громадяни не повинні самостійно заповнювати жодних бланків чи заявок. Всю роботу робить адміністратор, який вносить дані про клієнта та про об’єкт реєстрації у спеціальну комп’ютерну програму.

«Людина, яка хоче зареєструвати, наприклад, квартиру, не заповнює жодної заявки, жодного папірця. Адміністратор вносить в електронну систему інформацію про даного споживача і про об’єкт нерухомості, який підлягає реєстрації. Електронна система сама формує запит на вчинення тієї чи іншої послуги», - повідомив Павло Петренко.

За словами Міністра, завдяки цьому вдалося значно знизити кількість технічних помилок, які були основною причиною повернення документів заявнику.

«Якщо раніше 70% усіх відмов у вчиненні реєстраційних дій обґрунтовувалися технічними неточностями заяв, які подаються нашими громадянами, то в модельному офісі кількість таких відмов зменшилася до 10%. Це означає, що 60% відмов полягали в корупції», - наголосив Павло Петренко.

Він також зазначив, що введення електронної системи дало змогу скоротити час оформлення документів з 40 до 10 хвилин.

Ще однією важливою новацією, яка була апробована у модельному офісі, став розподіл роботи реєстраційного центру на фронт- і бек-офіс.

«Особи, які приймають документи, не мають жодних повноважень щодо прийняття кінцевого рішення. Відповідно вони не можуть вступати в корупційний зв’язок і отримувати хабарі. Кінцеві рішення приймають співробітники бекофісів. Вони отримують відповідні пакети документів через електронну систему, яка визначає співробітника методом випадкових чисел. Завдяки цьому ми повністю уникаємо контакту між співробітником бекофісу з оператором і споживачем», - наголосив очільник Мін’юсту.

Мін’юст