Заявления-расчеты, оформляемые для получения пособия предпринимателями-работодателями, будут проверятся Фондом

11:03:2011 г.

ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
ЛИСТ від 15.02.2011 р. № 01-16-248

З метою посилення контролю за достовірністю інформації, зазначеної страхувальником в заяві-розрахунку для здійснення фінансування матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду, та недопущення їх нецільового використання Виконавча дирекція Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності рекомендує:
1. При опрацюванні заяви-розрахунку робочим органам Фонду перевіряти правильність заповнення страхувальником реквізитів, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування.
2. До надання Пенсійним фондом України даних про сплату страхувальником єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування здійснювати перевірку сплати єдиного внеску на підставі поданої страхувальником копії платіжного доручення.
У разі ненадання копії платіжного доручення, перевіряти дані про сплату страхувальником страхових внесків до Фонду за формою Ф4-ФСС з ТВП за 2010 рік.
3. Проводити орієнтовний аналіз звітних даних за формою Ф4-ФСС з ТВП за 2010 рік та даних, зазначених в заяві-розрахунку, а саме:

  • розрахувати суму середньоденного розміру заробітної плати (доходу);
  • розрахувати суму середньоденної допомоги за видами матеріального забезпечення, вказаних в заяві-розрахунку;
  • провести порівняльний аналіз отриманих даних.

4. Здійснювати вибірково орієнтовний аналіз інформації, зазначеної в заяві-розрахунку в розрізі застрахованих осіб, а саме:

  • розрахувати середньоденний розмір допомоги;
  • порівняти дані з середньоденним розміром заробітної плати (доходу) по формі Ф4-ФСС з ТВП.

 В. о. директора  Е. Ушаков