Як діяти платнику податку у разі виходу з ладу РРО? |
20:04:2015 г. | |
Основними причинами, які можуть призвести до виведення з ладу реєстратора розрахункових операцій є несправність, відсутність зв’язку та електропостачання господарської одиниці де його розміщено. Проте виникнення таких обставин зовсім не означає, що розрахунки з покупцями треба припинити. Якщо РРО вийшов з ладу або тимчасово відключили електроенергію, здійснювати розрахункові операції можна без застосування основного реєстратора. При цьому існує два варіанти проведення розрахункових операцій:
Відмітимо, що суб’єкт господарювання може працювати без основного РРО:
Варто зазначити, що у разі поломки РРО, центри сервісного обслуговування зобов’язані забезпечувати відновлення його роботи протягом 72 годин. Відповідальність, передбачена договором про технічне обслуговування за недотримання цього строку, покладається на ЦСО. Тож, основний алгоритм дій при застосуванні резервного РРО такий:
Що треба робити при використанні розрахункової книжки: Нагадаємо, що використовується тільки зареєстрована в органах ДФС РК. Якщо вона застосовується вперше, на реєстраційній сторінці книжки потрібно зазначити дату початку її використання. Далі необхідно діяти так:
Більше про застосування РРО читайте в Законі від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг». Відділ комунікацій ГУ ДФС у Закарпатській області http://zak.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/193665.html |
|
|
|