Главная arrow Архив газеты arrow 2020arrow 14arrow Що треба знати про Електронний кабінет платника



ДЛЯ ВСЕХ ЧАСТНЫХ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЕЙ
Що треба знати про Електронний кабінет платника

На сьогодні завдяки сервісам, розроблених ДПСУ, суб’єкти господарювання можуть виконувати всі основні податкові дії без безпосереднього звернення до податкового органу. 

«Електронний кабінет платника» — найбільш зручний та ефективний спосіб сформувати і подати звіти, сплатити податки, отримати корисну інформацію чи необхідну довідку.

Саме тому рекомендуємо платникам використовувати Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua або через офіційний вебпортал ДПСУ. Зокрема, приватна частина Електронного кабінету включає такі сервіси.

1. Сервіс «Договір про визнання електронних документів».
Надає можливість приєднання до Договору про визнання.

2. Сервіс «Облікові дані платника».
Доступ до особистої інформації (реєстраційні та облікові дані; дані про реєстрацію платником ПДВ; дані про реєстрацію платником єдиного податку; дані про реєстрацію платником ЄСВ; відомості з реєстру осіб, що здійснюють операції з товаром; відомості про РРО; інформація про книги ОРО; відомості про об’єкти оподаткування; інформація про неосновні місця обліку; дані про банківські рахунки; тощо).

3. Сервіс «Перегляд звітності».
Перегляд раніше поданої податкової, пенсійної та статистичної звітності до ДПС незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях до центрів обслуговування платників податків.

4. Сервіс «Введення звітності».
За допомогою цього сервісу можна сформувати, запов­нити, перевірити та надіслати в електронному вигляді будь-який звітний документ (за основними формами податкової та статистичної звітності, звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), заяву, повідомлення встановленого зразка.

5. Сервіс «Вхідні/вихідні документи».
Передбачає перегляд вхідної кореспонденції, в тому числі отриманих квитанцій щодо прий­мання та обробки податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо, надісланої користувачу електронного кабiнету. 

6. Сервіс «Листування з ДПС».
Надає можливість електронного листування користувача з органами ДПС (створення та направлення платником листів до податкового органу в довільній формі (заява, звернення, скарга, пропозиція та ін.)). Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи — у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

7. Сервіс «Заяви, запити для отримання інформації».
Цей режим є прямим посиланням на підмножину звітів групи J13 або F13 в режимі «Введення звітності» та надає можливість створити найбільш популярні заяви і запити щодо отримання певної інформації від ДПС, в тому числі:

  • запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізосіб;
  • запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (форма № 1-ЗВР);
  • запит про отримання довідки з реєстру платників ПДВ (форма № 1-ЗДР);
  • заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
  • реєстраційну заяву платника ПДВ;
  • запит щодо стану окремого (електронного) рахунку платника акцизного податку з реалізації пального в СЕАРП;
  • повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма № 20-ОПП).

8. Сервіс «Стан розрахунків з бюджетом».
При зверненні до зазначеного пункту меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить таку інформацію за кожним видом платежу: орган ДПС, назва податку (платежу), платіж (код), МФО банку, бюджетний рахунок, суму нарахованого/зменшеного та сплаченого до бюджету податку, пені, недоїмки, переплати. Доступ до деталізованої інформації з інтегрованої картки платника за вибраним податком (платежем) в розрізі проведених операцій. Для фізичних осіб створено можливість з використанням платіжних систем Portmone або EasyPay сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.

9. Сервіс «Реєстрація ПН/РК».
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

10. Сервіс «ЄРПН».
Доступ до даних ЄРПН в режимі реального часу щодо складених платниками ПДВ чи їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування в розрізі статусів. Перегляд повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.

11. Сервіс «ЕК для громадян».
Працює в режимі приватної частини Електронного кабінету.
Цей сервіс дозволяє громадянам:

  • перевірити загальну інформацію про себе (місце проживання — згідно з даними ДРФО; загальну інформацію про об’єкти оподаткування; повідомлення про обов’язок сплати податків);
  • подати податкову декларацію про майновий стан та доходи;
  • подати запит про суми виплачених доходів;
  • подати облікову картку фізичної особи — платника податків за формою № 1ДР для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків (індивідуальний податковий номер) вперше;
  • подати заяву про внесення змін до ДРФО (форма № 5ДР).

ГУ ДПС в Івано-Франківській області