Як і раніше, підприємці зобов’язані сплачувати зарплату своїм працівникам. Для цього потрібно:
- 1) нарахувати заробітну плату;
- 2) розрахувати «зарплатні» податки (нарахування (за рахунок роботодавця): ЄСВ «зверху» — 22%; утримання (за рахунок працівника): ПДФО — 18% і військовий збір — 1,5%);
- 3) підготувати відповідні документи, які підтвердять нарахування та виплату зарплати, а також розрахунок «зарплатних» податків.
Увага!
- 1. Зарплату потрібно сплачувати не менше 2-х разів на місяць.
- 2. Якщо працівник має право на податкову соціальну пільгу (далі — ПСП), то роботодавець не повинен врахувати її при обчисленні ПДФО з нарахованого авансу (зарплати за першу частину місяця).
Наведемо числовий приклад нарахування «зарплатних» податків за січень 2018 року.