ГУ ДФС у Черкаській області зазначає, що з 2 серпня 2018 року заяви на ліцензії приймаються за єдиним зразком, та акцентує увагу на 5 основних нюансах.
1. За єдиним зразком подаються заяви на видачу ліцензії; на внесення чергового платежу (сплачується щоквартально); на переоформлення ліцензії та внесення змін щодо РРО; на дублікат та анулювання.
2. Платіжні документи (квитанція, платіжне доручення) за кожною заявою надаються окремим пакетом та за кожним торгівельним об’єктом. Наприклад, оформлюються ліцензії на торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами на 2 об’єктах — подаються 4 пакети документів (два — на алкогольні напої, два — на тютюнові вироби).
3. Заповнювати пункт 5 заяви «Код та назва виду діяльності» можна тільки за наявності відповідного виду діяльності за кодом КВЕД, а саме:
Тим, хто не має видів діяльності, на які оформлюється ліцензія/вносяться зміни, потрібно спочатку внести відповідні зміни у реєстратора.
4. За бажанням платник може скласти заяву і довільної форми, але при цьому зазначивши всі вищевказані обов’язкові реквізити.
5. Плата за ліцензії зараховується до місцевого бюджету за місцем торгівлі, тож платники зобов’язані стати на облік до ДПІ, ОДПІ за місцем розташування місць торгівлі (торгівельних об’єктів) для відкриття інтегрованих карток як платників окремих податків.