Главная arrow Архив газеты arrow 2019arrow 04arrow Платник не отримав відповіді щодо надісланої на реєстрацію податкової накладної: рекомендації фіскалів

01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24


НОВОСТИ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВА
Платник не отримав відповіді щодо надісланої на реєстрацію податкової накладної: рекомендації фіскалів

ДФСУ («ЗІР», підкатегорія 101.17) надала відповідь на запитання: які дії платника, якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної (далі — ПН) та/або розрахунку коригування (далі — РК)?

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник ПДВ — продавець зобов’язаний в установлені терміни скласти ПН, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням про прийняття ПН/РК до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді, яка надсилається продавцю протягом операційного дня.

Якщо впродовж цього строку квитанція не отримана, то ПН/РК вважаються зареєстрованими в ЄРПН.

Нагадаємо, що операційний день триває у робочі дні з 8 до 20-ї години (п. 3 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, далі — Порядок № 1246).

З метою отримання зареєстрованих ПН/РК платник має право скласти запит в електронній формі у затвердженому форматі (стандарті) та надіслати до ДФС (п. 21 та п. 22 Порядку № 1246).

Також в п. 25 Порядку № 1246 визначено, що платник ПДВ через Електронний кабінет в режимі реального часу має доступ до даних ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами ПН/РК.

Відповідно до п. 12 Порядку № 1246 після надходження ПН/РК до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема щодо:

  • відповідності ПН/РК затвердженому формату (стандарту);
  • чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника таких ПН/РК;
  • дотримання вимог, установлених п. 192.1 та п. 201.10 Податкового кодексу України (далі — ПК);
  • наявності помилок під час заповнення обов’язкових реквізитів відповідно до п. 201.1 ПК;
  • наявності суми ПДВ відповідно до п. 200-1.3 і п. 200-1.9 ПК (для ПН/РК, що реєструються після 1 липня 2015 року);
  • наявності в ЄРПН відомостей, що містяться у ПН, яка коригується;
  • факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації ПН/РК з такими ж реквізитами;
  • наявності підстав для зупинення реєстрації ПН/РК.

Автоматизована перевірка здійснюється ДФС у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за одну годину до його закінчення. Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі — протягом перших двох годин наступного операційного дня.

Враховуючи усі складові реєстрації ПН/РК, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК, ДФСУ пропонує:

  • 1. За допомогою Електронного кабінету в режимі реального часу переглянути дані ЄРПН щодо складених платником чи його контрагентами ПН/РК.
  • 2. Звернутися до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до гарячої лінії за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації.
  • 3. Якщо після надсилання ПН/РК через 2 години платнику не надійшла квитанція, в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію та інспектор за телефоном підтвердив відсутність надходження документа, то потрібно надіслати документ повторно на реєстрацію.



01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
 
 

Rambler's Top100