Главная arrow Архив газеты arrow 2019arrow 14arrow Нюанси подання заяви про застосування спрощеної системи через Електронний кабінет



НОВОСТИ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВА
Нюанси подання заяви про застосування спрощеної системи через Електронний кабінет

Для обрання або переходу на сплату єдиного податку суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі — Заяву ЄП) (пп. 298.1.1 Податкового кодексу України). Якщо Заяву ЄП подає загальносистемник, який бажає стати єдинником, то до неї додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування (далі — Розрахунок доходу). 

Заява ЄП подається за вибором платника в один з таких способів:

  • особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
  • надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
  • засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису;
  • державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію.

Фіскали у «ЗІР» (підкатегорія 107.12) пояснюють, як подати Заяву ЄП за допомогою Електрон­ного кабінету (вхід до нього: або через https://cabinet.sfs.gov.ua, або через офіційний веб-портал ДФСУ).

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.

ДФСУ вказує, що можливість подання Заяви ЄП та Розрахунку доходу (їх форми затверджено наказом Мінфіну України від 20 грудня 2011 року № 1675) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису, наразі не реалізована.

Однак, за допомогою меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету ФОП має можливість направити до фіскального органу разом із супровідним листом Заяву ЄП та Розрахунок доходу в форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Протягом одного робочого дня після надсилання електронного листа автора повідомляють про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДФС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, надіслані листи — у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».




 
 

Rambler's Top100