Главная arrow Архив газеты arrow 2019arrow 17arrow ПФУ створив новий сервіс — Електронний реєстр листків непрацездатності



НОВОСТИ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВА
ПФУ створив новий сервіс — Електронний реєстр листків непрацездатності

Громадяни — користувачі Порталу Електронних Послуг Пенсійного фонду України мають змогу, не виходячи з дому, отримати інформацію про себе з Електронного реєстру листків непрацездатності (далі — ЕРЛН), а страхувальники — відомості з ЕРЛН щодо застрахованих осіб (далі — ЗО), які працюють у страхувальника за трудовою книжкою, та сформувати й роздрукувати заяву-розрахунок.

Сервіс надається для користувачів, які увійшли на веб-портал за допомогою електронного цифрового підпису.

Портал Електронних Послуг Пенсійного фонду України вказує наступне.

Громадянину надається інформація за його листками непрацездатності (пункт меню особистого кабінету громадянина «Мої листки непрацездатності») з таким переліком атрибутів: 

  • номер;
  • дата відкриття;
  • дата закриття;
  • причина непрацездатності.
Страхувальнику первинно надається можливість визначення параметрів пошуку переліку листків непрацездатності та за результатами пошуку надається інформація за листками непрацездатності ЗО, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів:
  • номер;
  • дата відкриття;
  • дата закриття;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків ЗО;
  • П. І. Б. ЗО.

Страхувальнику також надається можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків за листками непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки»).

Для використання послуги необхідно зайти на веб-портал ПФУ за посиланням https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/WorkInCapacityInfo.